Известие

Collapse
No announcement yet.

Fiat, Lancia и Alfa Romeo - на плюс през 2009

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Fiat, Lancia и Alfa Romeo - на плюс през 2009

    Fiat Group Automobiles - най-високи резултати в Европа от 2001 година.

    Изминалата 2009 година e успешна за Fiat Group Automobiles (FGA), които бележат ръст от 7.1% спрямо 2008 година и завоюват пазарен дял от 8.8% в Европа.
    Продажбите на италианците през 2009 година достигат 1 200 000 броя, от които 965 000 - на автомобили с марката Fiat. Сред успешните модели, допринесли за положителните резултати са - 500, Panda и Punto. Увеличено търсене се отчита и при возилата с алтернативно гориво, от които са реализирани около 230 000 броя.
    Продадените нови автомобили с марка Lancia и Alfa Romeo са съответно 121 000 и 109 000 броя - увеличение с 0.1% спрямо 2008 година. Най-търсен при Lancia е моделът Delta, а при Alfa Romeo - MiTo.
    През 2009 година Fiat Group Automobiles завладя 32.8% от пазара на нови автомобили в Италия. Добри резултати са постигнати и в Германия, където са реализирани 180 000 нови автомобила или + 79% в сравнение с 2008 година. Това е и най-доброто представяне на FGA на немския пазар за последните 20 години.
    Във Франция ръстът на FGA е двоен (+12% с почти 100 хиляди нови регистрации и 4.4% пазарен дял). Резултатите в Англия са: +14.2% със 72 000 нови регистрации и 3.6% пазарен дял.

    Източник: http://news.automedia.bg/read/8801.html
    SNAKE 147 1.9 JTD Z-Edition '05 - THE RED TORPEDO
    SNAKE 147 1.9 JTDm 8V '06 - Nero
    SNAKE 159 1.9 JTDm 16V '06 - Rosso

  • #2
    Има светлинка в тунела май....
    Ex ALFA 145 JUNIOR 1.4.16V T.SPARK SeXy Line
    FIAT STILO ABARTH 2.4L 20V 171HP+
    sigpic

    Comment


    • #3
      Alfa Romeo, Abarth и Maserati под една шапка - ще оцелее ли Alfa?

      25 януари 2010


      topcars.bg


      Fiat продължава да прави структурни промени в ръководството и организацията на групата. Както стана ясно преди няколко дена от изказване на шефа на компанията Серджо Маркионе, фирмата планира да обедини Alfa Romeo, Maserati и Abarth в обща група с директор германеца Харалд Уестър. Той ще запази позицията си на главен технически директор на Fiat Group Automobiles и изпълнителен директор в Maserati и Abarth, но вече ще заема и длъжността изпълнителен директор на Alfa Romeo automobiles на мястото на Сержо Краверо. Според Маркионе обединяването на трите легендарни италиански марки е с цел да се подчертае общият им спортен имидж.
      Маркионе обмисля няколко варианта за губещата в момента марка от групата:
      Първият е Fiat групата да спре всички инвестиции към бранда, оставяйки Alfa с два нови модела - Giulietta и MiTo, и три по-стари коли: конкурента на 3-а серия на BMW - 159 седан или спортно комби, Brera купе и Spider.
      Ако новият петврат хечбек Giulietta пожъне успех, Маркионе планира да запази марката. При положение, че това не се случи обаче, Alfa ще се изправят пред сериозни трудности. Едно е сигурно - ако от Fiat решат да закрият бранда, трябва да са готови за масово освиркване, и то не само в Италия, а по целия свят, защото темпераментните феновете на Alfa ще бъдат още по-настървени и от тези на Saab.
      За щастие, остава един последен спасителен вариант - Fiat групата да подкрепи Alfa, като използва обща платформа за средно голямата гама на Chrysler, за новата 159 и за очаквания нов седан на Alfa, замислен като конкуренция на 5-а серия на BMW.
      sigpicAlfa Romeo 156 1.8ts-2000г
      Alfa Romeo 156 2.0ts-1998г

      Comment


      • #4
        въпроса сега е , кои репортери точно си измислят
        sigpic
        днес съм в почивка ---

        Comment


        • #5
          Не виждам противоречие между двете статии. Алфа Ромео са продали само 109 000 коли за една година, по-малко дори и от Ланча, двете марки се крепят на командно дишане от 500, Панда, Пунто, и Маркионе се чуди какви мерки да вземе, че да вдигне продажбите на марката. Нещо, което не виждам как ще стане, щом алфистите явно масово мислят, че най-добрата Алфа е употребяваната, щото много се обезценява.
          Giulietta 1,6 JTDm 2013
          156 SW 1,9 JTD 2003

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от RPWWD Покажи съобщение
            Не виждам противоречие между двете статии. Алфа Ромео са продали само 109 000 коли за една година, по-малко дори и от Ланча, двете марки се крепят на командно дишане от 500, Панда, Пунто, и Маркионе се чуди какви мерки да вземе, че да вдигне продажбите на марката. Нещо, което не виждам как ще стане, щом алфистите явно масово мислят, че най-добрата Алфа е употребяваната, щото много се обезценява.
            За съжаление си прав!
            Мениджърите гледат цифрите и стоката/услугата, която носи рентабилност и печалба.
            За съжаление на Алфа обществото, това е горчивата статистика.
            Иначе си мисля, че няма да я закрият, но ще стане като Ланча - 1 модел на всеки 5 год.

            Да се замислят АИ, защото заради такива дилъри като тях се постигат такива "успехи"!
            sigpic

            Comment


            • #7
              Ланча изкараха няколко модела напоследък, Тезис, Делта, Ипсилон... Алфа само МиТо, какво очакват... 159, ГТ, Брера концептуално остаряха (не, че бих отказал една Брера де).
              Да видим сега с МиТо и Джулиета какъв ще бъде баланса за годината, може да им просветне къде е заека.
              Welcome to the real world

              Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

              Comment


              • #8
                Тезиса се произвжда от 2001 и вече е спрян от производство...
                Alfa Romeo 156 SELESPEED 09.99-EX, Alfa Romeo 166 06.01 & BMW E39 525tds Touring

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от nicks1 Покажи съобщение
                  Тезиса се произвжда от 2001 и вече е спрян от производство...
                  Прав си, но сега ще излиза наследникът му на базата на Крайслер 300С. Иначе единственият нов модел на Ланча в последните 8 години е Делта.

                  ---------- Post added at 19:16 ---------- Previous post was at 19:11 ----------

                  Първоначално публикувано от Dodo 155 Покажи съобщение
                  Да се замислят АИ, защото заради такива дилъри като тях се постигат такива "успехи"!
                  Не са ни виновни АИ, а това че нямаме кинти да си пазаруваме оттам. Тия пък които имат си правят едни тънки сметки, колко е обезценката на италианските коли заради тъпото идолопоклонническо почитание на немските автомобили в БГ, и така само си приказваме. Не че българският автопазар ще спаси марката, но принципът е "мисли глобално, действай локално"
                  Giulietta 1,6 JTDm 2013
                  156 SW 1,9 JTD 2003

                  Comment


                  • #10
                    Най-подоробан информация тук :
                    http://www.italiaspeed.com/2010/cars...1/q4/2501.html
                    Alfa Romeo 147 1,9 JTD 8v 115 cv + STEINHOF SPORT

                    Comment

                    Working...
                    X